Pandemi zamanı bitcoin dillerdeydi 7den70e herkes hemen hemen büyük küçük yatırımını yaptı iki yıl düştü sabredemeyen battı çıktı umudu kesti zarar etti bitti bitcoin serüveni bitcoin düşerken bist yükseldi yine aynı şekilde herkesin diline dolandı güzelde kazandım o ara bitcoindeki zararım dan erken çıktım biste geçtim ordan güzel kazandım çıktım çünkü herkesin diline dolandığında ralli beklememek gerekir düşüş hemen hemen bir yıldır var yarım sene daha bi aşağı bir yukarı gidecektir sonrası güzel ralli yapacaktır. bir kaç baba hisselerden birisi 70 den almıştım 170lerde sattım 200 lere çıkmıştı şuan 110 seviyelerinde gibi muhtemelen 100 altına düşecektir sabırla bekliyorum tekrar o ata binmek için.

Yüksekten alım yapanlar eşeğe düşüşde alım yapanlar ata biner. Ytd