Monster bilgisayarım da sürekli statik elektrik toplanıyor yani desteğin dediği böyleydi dün destek ile iletişime geçtim fn b power tuşlu şekilde bir method söyledi açıldı her seferinde böyle mi yapmam gerekiyor batarya yenilesem çözülür mü ne yapmam gerekiyor yardımcı olur musunuz