Tasarım renkleri güzel emeğinize sağlık.
Menü linklerinde hover kısmında padding-bottom: XXpx verip text-decoration'ı biraz daha güzel gösterebilirsiniz.
Yalnız görsel üzerine gelince gerçekleşen animasyon beni rahatsız etti.
Ürünlerin title kısımlarını biraz daha büyültebilirsiniz. En azından h2 ve line-height kısmını da daraltırsanız güzel görünür.
İndirme ve Demo yazıları başlıktan büyük gözüküyor. Onları <small> tagları içerisinde de yazabilirsiniz ya da <p> tagına bir class verip font-size değerini düşürebilirsiniz. Yazılar karşılıklı olursa daha güzel olur.
Mümkünse butonlardan birisini farklı yapın. En azından outline olursa farklılık ortaya çıkacaktır. Siteye gelen kişinin en azından dikkatini o yöne vermiş olursunuz.
İletişim sayfasında da title verirseniz güzel olur. Footer bölümü yukarıda olduğu için çok kötü sırıtmış.
Genel olarak 1920x1080 ekranda sayfalar sağa doğru kayma yapmakta.