Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu ulkenin kara lekesi bu yorumda gordugumuz cehalettir!!

Kimse memura suc atmiyor, bu farkin nedenini soruyor hakli olarak. Memur da 400 kusur odesin diye degil, kendisi dememur kadar 100 kusur odesin istiyor.
Ama dedigim gibi, cehalet basa bela
Cehalet sisteme ayak uyduranları linçleyene denir memur, x meslek değil bu sistemi kurana laf edeceksin sen adama bu imkanı verirsen adam çalışır gider memur olur hayatını yaşar.