escapist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Masa başı çalışsa suç çalışmasa suç kendi başaramamış insanların başarısını hor görenler bu ülkenin kara lekesidir
Bu ulkenin kara lekesi bu yorumda gordugumuz cehalettir!!

Kimse memura suc atmiyor, bu farkin nedenini soruyor hakli olarak. Memur da 400 kusur odesin diye degil, kendisi dememur kadar 100 kusur odesin istiyor.
Ama dedigim gibi, cehalet basa bela