"Dibe vurmadan suyun üstüne çıkamazsın..."
Bu özlü söz herşeyi özetler. Maalesef yıllardır ülkenin KÖTÜ yönetiminin acı meyvelerini yiyoruz. Felaket resmen... Çiftçi bitti mi ,üretim bitti mi bir ülkede HERŞEY biter.
Ama geçecek elbet, bu günler de geçecek...