işini küçümseyenle iş yapmaman daha hayırlı, teklif bile vermemen daha hayırlı, bi işi 20 kere revize ettirince aslında ucuz olmadığını basit olmadığını bırak kendi fark etsin. burada ne insanlar var inanıyorum, kendini, beynini, emeğini, zamanını harcatmak değerini düşürmek istemiyor. çok sevdiğim bi söz vardır, ucuz mal satın alacak kadar zengin değilim...kimsenin patlamış, yarım bırakılıp kaçılmış işinide teslim alma, alırsanda kendi taksimetren çalışsın, çünkü daha çok yorulacaksın.