AOK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben zamanından milyonlarca dogecoini elimden geçirmiştim. Bozum komisyonu ucuz diye alırdık kuruşlara. Kenarda şöyle 1-2 k TL'lik unutsak paçayı kurtarmıştık
20 milyon doge cüzdanı fake doge wallet adresi alıp atmıştım allah bilir kime gitti