Merhabalar bu forumda iş verenlerin işleri küçümsemesinden bir ben mi şikayetçiyim acaba?

İş verenlerin konusuna yazacağım baltalamış gibi olmamak için buraya konu açmak istedim.
İş veren kategorisindeki iş verenler bir iş yaptıracak önce işi yazıp sonrasında da "...çok basit zaten zamanınızı almaz." yazısı yazıyor.

Madem bu kadar kolay kardeşim sen neden yapmıyorsun? Cevap çok basit vaktim yok yoksa ben yaparım. Aslında bu doğru değil doğrusu işi alacak kişi bir fiyat verdiği zaman çok bulup küçümseyip düşürmek.
İşi kolay gibi göstererek paradan kaçmaya çalışıyorlar bence herkesin buna ses çıkarması gerekir.

Saygılarımla.