Hepsiburada vb sitelerdeki altın ürünlerindeki yorumlara bakınca aslında çok fazla satın alan var gibi görünüyor
Sanırım eski kafalıyım biraz hocam 😁
Şimdi baktım da piyasada 24 ayar altının gramı 3060 tl bandında iken hepsiburada da en düşük 3400 tl. Başlıkta ki site de 3065 tl. Çeyrek altın piyasada 5185 tl, hepsi burada da 5585 tl, başlıkta ki site de 5015 tl. Çeyrek de mantıklı ama gramda yine çok mantıklı gelmedi bana 🤭