cihansvlgn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iş bankası atmsinden para yatıracaktım 5000 TL neyse hazne açıldı içine koydum 1-2 dakika uzun sürdü biraz sonra işlem gerçekleştirilmiyor felan yazdı . parayı yuttu kartı verdi . daha önce başına gelen varmı ? parayada acil ihtiyacım vardı

Vakıfbank'ta 10.000 TL mi yutmuştu bir hafta sonra hesaba geri yatırdılar. Ancak parayı kaptırdığın an bankayı arayıp kayıt oluşturman gerekiyor. ATM'yi saymaya gelen elemanlar geldikten sonra parayı geri yatırıyorlar.