Yıllardır bir çok hosting firmasıyla çalıştık kiminin fiyat politikası kiminin Destek politikası bize uymadığı için yollarımızı ayırdık. Yaklaşık 1 yıl önce R10 dan bi kullanıcının tavsiyesi ile
@Ozkula; ile tanıştık ve o gün bugündür VDS ve Reseller bayiliği alarak şuana kadar 1 saniye bile kesinti olmadan yüksek performansta paketleri kullanıyoruz, ne zaman bir sorunumuz olsa anında dönüş sağlayıp sorunu çözümleyip takdik ve strateji konusundada bilgi aktarıyorlar inanın bu şekilde çalışan bir firma daha görmedim bu teşekkürü sizlerin huzurunda onlara iletmek istedim TEŞEKKÜRLER