KenJee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eskileri özledim ve sadece kendime özel kayıtlar alıp vakit geçireceğim.
Condenser olması benim açımdan iyi . Aslında tam olarak anlamak istediğim, Rode harici bu rakamlar aralığında değerlendirebileceğim ve Rode kalitesiyle eş değer Farklı markalar var mı? ve Rode almam gerekirse Üçünün arasında bir seçim yapmalıyım ve ben en son çıkan seriyi yani 5. Nesili seçmeyi düşünüyorum typ-c imkanı yüzünden
akg, neumann, lewitt (arkadaşımda var harika lct440), SE
kayıt için bunları öneririm. her hangi bir modeliyle ortalama üstü kalitede iş çıkar.
Shure önermiyorum kayıt için.