AhmetKartal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bana da oldu parayı alamadım
abi niye ? anlamadım valla ben o 5000 tl için gece gündüz çalışıyorum öyle kolay değil bir atm yüzünden paramızın gitmesi arkasında dursaydın abi keşke