Bende geçen hafta uygulaması üzerinden aldım. Çoğu müzeye ücretsiz girebiliyorsun. Ben nevşehir yer altı şehrinde kullandım uygulamaya giriyorsun qr kod oluşturuyor onu makinaya okutup girebiliyorsun kartı kaybetme gibi bir sorunda yok telefon yanında olduğu sürece geçerli olan her yere girebilirsin