Kendine göre uçuk demek ki, ona göre yüksek bir fiyat olabilir ve başkasına göre düşüktür. İş verenin verdiği paraya da karışma seviyesine mi gelindi? Genel olarak gözlemlediğim durum, bu ifadenin yazılma amacı bütçenin kısıtlı olduğunu veya o iş için o kadar para ayırmadığını ifade etmek için oluyor.
Verdiği fiyata göre hizmet alır orası ayrı mesele.
Bütçesi kısıtlıysa bütçesini xx.xxx yazar. Mesela ben de teklif vermek için oturup saat hesabı yapmamış olurum

İş dokümanını inceleyip 200-300k teklif verdiğim birisi benim bütçem 50k deyince benim vaktime yazık oluyor.