Forumda sürekli görüyorum. Genelde yazılım işlerinde rastgeliyorum. Kişi script yazdırmak istiyor. İstediklerini yazıyor ve şunu ekliyor. Uçuk fiyat veren yazmasın. kime göre uçuk neye göre uçuk? Maksat işi bedava fiyata yaptırmak mı? Bu ifadenin anlamı nedir? Bu ifadeyi çok görüyorum herkesin tecrübesi farklıdır yaptığı işe verdiği özen farklıdır fiyatı da buna göre verir. Ama bu ifadeyi kullanarak kullanıcı minimum fiyata maksimum performans mı arıyor amaç nedir?
hocam artık bu sektörde bazı işler için piyasa çorba olmuş durumda birisi website yaptırmak istediğinde hem en ucuzuna hem de en kalitelisine bakar
şu anda piyasa öyle ki websitesi açacak kişi arıyorum desem 50tl ye yapacak kişiler bile yazar belki de