Forumda sürekli görüyorum. Genelde yazılım işlerinde rastgeliyorum. Kişi script yazdırmak istiyor. İstediklerini yazıyor ve şunu ekliyor. “Uçuk fiyat veren yazmasın. ” kime göre uçuk neye göre uçuk? Maksat işi bedava fiyata yaptırmak mı? Bu ifadenin anlamı nedir? Bu ifadeyi çok görüyorum herkesin tecrübesi farklıdır yaptığı işe verdiği özen farklıdır fiyatı da buna göre verir. Ama bu ifadeyi kullanarak kullanıcı minimum fiyata maksimum performans mı arıyor amaç nedir?