Ben bu aşılanmayı çok saçma buluyorum.
Vücudunuzun bağışıklık sistemini devre dışı bırakıyorsunuz.
Bir kaç kez yaptırdıktan sonra vücut da alışkanlık yapıyor.
Sokakta yalın ayak gezen çingene çocuklara bakın. Kolay kolay hasta olmazlar.
Ben kat kat giyindiğim halde üşürüm, onlar yalın ayak gezer.
Bir yerde okumuştum.
Ateşiniz çıktığında hemen ilaç almayın, iğne yada serum vurulmayın.
Doğal yollarla ateşinizi kontrol altına almaya çalışın.
Bu sayede bağışıklık sisteminiz güçlenir diye.