Arkadaşlar ben hastalığımdan dolayı her yıl grip aşısı oluyordum, bu sene e-nabız da gözükmedi. E-nabız hizmetlerini aradım oradan şu şekilde bilgi verildi.
Bu sene tüm vatandaşlara grip aşısı ücretsiz olarak tanımlanmış. (Aile hekimliğinizden kayıt yaptırmanız yeterli)
Herkese tanımlanması insan da ister istemez bazı düşüncelere sevk ediyor malum hepimiz korona döneminden çıktık.
Sizin düşünceleriniz nelerdir?