DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ufak bir bütçen varsa şayet konumu devir ediyorum resmen zararına not bırakayım belki değerlendirmek istersen aklında bulunsun

https://www.r10.net/dijital-alisveri...-ediyorum.html
Kardeşim ne zaman böyle konu açılsa kendi konunu paylaşıyosun adam bütçesiz yazmış görmüyor musun