Aynı ameliyatı olalı 10 yıl olmuştur, yazın kesinlikle olunmaması gereken bir ameliyat, ameliyattan sonra buruna şırınga ile sık sık serum suyu veriyorsunuz ki bölge ıslak kalsın kan kuruyup rahatsız etmesin diye, onun dışında dışarıdan hiç bişey gözükmüyor burnun dışına dokunmuyorlar, burnumdan epey büyük parçalar çıkarmışlardı, ben tampon olduğunu bile anlamadım doktor kontrole çağırmıştı, burnuma pens gibi şeyi sokup tamponları bi çıkardı bunlar benim burnumda mı imiş dedim. Ondan sonra zaten ilk defa koku almaya başladım, gece horlamalarım kesildi rahat nefes alıyorum, hala değişik çiçek kokusu gelince bu koku ne diye özellikle koklarım,