Maaşlar inanın ya da inanmayın 20 den başlar hocam😀
Kuryeler 60-70 alıyor kuryelik de düşünülebilir 😂
Gireceğin yere göre değişiyor tanıdığım birisi kurtköyde 160k alıyor c# yazıyolar şirketi büyük tabi.
O şirkete girmek çok zor bırak kalifiyeliyi boğaziçi mezunu mühendisleri bile mülakatta eliyolar canlı şahit olmuştum
Başka bi arkadaşım 40 a çalışıyor baska bir sirkette
Yani senin 150 yere başvurup 50 siyle görüşüp en cok vereni bulman lazım
bence şimdiden başvur görüş online olarak ona göre gelirsin