MSinaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Muhtemelen benim de engellemiş olduğum tek kişi...
R10'da kimseye yararı olmayan, alakasız alakasız, saçma sapan konular açıp duruyor.
Ama başlıkları görmek bile rahatsız etmeye yetiyor.
SDR1035 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İsim vermeden herkes kim olduğunu biliyor 😂
Myk61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende aynı kişiden ve aynı engel konusundan muzdaripim
AtomCmyLMz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Maalesef konuları görmeye devam ediyoruz. Ben de engellediğim üyenin mesajlarını, konularını görmek istemiyorum hatta onun da benimkileri görmesini istemiyorum.
Dogukann adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben kim olduğunu biliyorum bende engelledim ama konuları görmek durumundayız
Hocam ben miyim bi şüphe duydum yalvarırım söyleyin aşırı merak ettim