Muhtemelen benim de engellemiş olduğum tek kişi...
R10'da kimseye yararı olmayan, alakasız alakasız, saçma sapan konular açıp duruyor.
Ama başlıkları görmek bile rahatsız etmeye yetiyor.
İsim vermeden herkes kim olduğunu biliyor 😂
Bende aynı kişiden ve aynı engel konusundan muzdaripim
Maalesef konuları görmeye devam ediyoruz. Ben de engellediğim üyenin mesajlarını, konularını görmek istemiyorum hatta onun da benimkileri görmesini istemiyorum.
Ben kim olduğunu biliyorum bende engelledim ama konuları görmek durumundayız
Hocam ben miyim bi şüphe duydum yalvarırım söyleyin aşırı merak ettim