Selam arkadaşlar, otoritesi yükselik ve kaliteli domainlerden backlinki olan ama spam skoru moz'a göre %50 - %60 civarı olan bir domaini, yeni domaine 301 çekmek çekilen domaine zarar verir mi yoksa fayda sağlar mı? Yani bu tarz ortalama 4-5 domainim var kaliteli backlinki olup spam skoru yükske olan. Bu konuda deneyimi olan var mı