Hocam neden bu süre zarfında gelen paradan ödeme yapmadınız?
Şirket sizin üzerinize olduğu için sanırım ödemeyi de siz alıyor olmalısınız.
Böyle işlerde mutlaka sözleşme yapmanız lazım.
Bende geçenlerde çocukluk arkadaşım ile ortaklık yaptım.
Ama daha başında anlaşamayınca usülünce ayrıldık.
Şu anda eskisi gibi konuşup görüşüyoruz ama iş hakkında konuşmuyoruz.

Win adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmiş olsun,

Bağkur borçlarınızı ödemek istemiyorsanız ödemeyin, bu size ait bir prim borcudur ödeseniz yararı size, ödemesenizde kayıp giden birşey yok silinip gidecek borcunuz.
Hocam ona da el atıyor gibiler.
Forumda bir arkadaşa ödeme tebligatı gelmiş.
Başka yerde görmedim gerçi.
GSS içinde ödemeyin deniyordu ona da tebligat gönderiyorlar.