Geçen hafta aynı cihazı 6500₺ ye aldım. Ben yurtdışı diye aldım ama yurtiçiymiş, tüm özellikleri de çalışıyor. Foruma 10 bin TL den koyayım birisi faydalansın diyordum arkadaş cihaza el koydu. Garantisi olanlar bile en fazla 16-17 ye satabiliyor. Bence daha uyguna bulunabilir. 16 da çıktı piyasası biraz düşer.