İstediğin işyerinde çalışabilirsin hatta işyeri açabilirsin, oy verebilirsin, nufus işlemlerini yapabilirsin hiç bir sıkıntı yok. belli aralıklarla ama uzun aralıklar ikamet adresinize hatırlatma gibi kağıt yolluyorlar sadece işyerine değil.
gbt çevirmelerinde çıkıyor 15 günde askerlik şubesine gideceğinize dair diye kağıt imzalatıyorlar bunun da belli bir sayısı yok hatta sonraki çevirmelerde o kağıtı yanınızda taşıyıp memura gösterince gbt ye bile bakmıyor genelde her söz konusu çevirmede para cezası artıyor galiba fakat bu arada bir çıkan vergi afları sırasında siliniyor.
Sadece bizim pasajda 100 kişi filan vardır bu durumda olan.