konuya aydınlık getiriyim 1 senedir kaçağım üstüne okuyorum üstüne sigortalı iste çalışıyorum. cevirmelerde 100 defa girmisimdir sadece askerlik şubesine görün diyip gönderiyorlar hiçbir sorun olmuyor . sigortalı iş hala bir sorun olmadı . sadece para cezası yazılıyor hepsi bu istediğin kadar kaçak gez gelip evden alma yada iş yerinden yada GBT yapınca alıp götürme yok
Askerlik başvurusu yaptığınızda kaçak olduğunuz süre için hakkınızda dava açılacak yüksek ihtimalle. Önden belirteyim ona göre kendinizi hazırlayın ben şok geçirmiştim kağıt gelince