Zorla götürme diye bir şey yok çevirmede yakalanırsan normal ceza x2 ödersin, yakalanmadan teslim olursan normal ceza tutarını ödeyip gidersin.
Yıllarca ceza ödeyip kaçan var. Memlekette verilere göre yanlış bilmiyorsam 500bine yakın kaçak falan bulunuyor.