bakabildiniz mi hocam bot işine
Hesap kısmında "rate" diye bi kısım var, galiba oradan bir kullanıcının bot olup olmadığı falan anlaşılıyor. Eğer çok yüksekse veya belli bir limiti var mı artık bilmiyorum, o sınırı aşarsa hesap otomatik olarak kapatılıyor.
nereden biliyorsun diye sormayın

ama tabiki bu "rate" kısmı sadece benim tahminim.
Benim bu site daha önce hesabım olduğu için banladı ama ben bu siteyi hiç bir şekilde kullanmadım belki hesap açmışımdır unutmuşumdur ama kaldı

Bu sistemle kaç günde 4k saat kasılıyor?
bot olursa bende devam edeyim
refli olarak kaydoldum

bakalım deneyelim nasıl sistem
23 Eylül güncellemesinden sonra izlenmeler çalışmıyormuş geçmiş olsun buda patlamış neye el atsan kuruyor

forumda youtube ajanı var herhalde