Arshavin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bakabildiniz mi hocam bot işine
altamore adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hesap kısmında "rate" diye bi kısım var, galiba oradan bir kullanıcının bot olup olmadığı falan anlaşılıyor. Eğer çok yüksekse veya belli bir limiti var mı artık bilmiyorum, o sınırı aşarsa hesap otomatik olarak kapatılıyor.
nereden biliyorsun diye sormayın ama tabiki bu "rate" kısmı sadece benim tahminim.
digitalDev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim bu site daha önce hesabım olduğu için banladı ama ben bu siteyi hiç bir şekilde kullanmadım belki hesap açmışımdır unutmuşumdur ama kaldı Bu sistemle kaç günde 4k saat kasılıyor?
usnn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bot olursa bende devam edeyim
ozhmo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
refli olarak kaydoldum bakalım deneyelim nasıl sistem
23 Eylül güncellemesinden sonra izlenmeler çalışmıyormuş geçmiş olsun buda patlamış neye el atsan kuruyor forumda youtube ajanı var herhalde