konuya aydınlık getiriyim 1 senedir kaçağım üstüne okuyorum üstüne sigortalı iste çalışıyorum. cevirmelerde 100 defa girmisimdir sadece askerlik şubesine görün diyip gönderiyorlar hiçbir sorun olmuyor . sigortalı iş hala bir sorun olmadı . sadece para cezası yazılıyor hepsi bu istediğin kadar kaçak gez gelip evden alma yada iş yerinden yada GBT yapınca alıp götürme yok