merhaba hocam kamuda sağlık personeli olarak çalışmaktayım.polis gbt bakana kadar yoklama kaçağı olduğumu bilmiyordum o dönemde herhangi bir kağıt gelmedi fakat yaşa takıldığım dönemde hastaneye ilişiğinin kesilmesine askere alınacağıma dair yazı gelmişti
Yaş sınırına takılmadığınız sürece çalıştığınız yere herhangi bir yazı gelmiyor