Dishekimi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yani türkiye sınırları içinde yaşayan fenomenler artık bu konuda ref parası kazanamayacak?
Anladığım kadarıyla firmalara söylüyorlar kişilere değil yine de bu konuda ne yapacakları belli değil. Fenomenler birileri şikayet edip radara girmedikleri müddetçe devam ederler bence.