Evet, gerçekten ağrısından korkmuyorum
Korktuğum şey şu, nefes alamamak burnumdan beni aşırı strese sokuyor ve sanırım ameliyat sonrası nefes alamıyoruz 1 hafta falan. O 1 hafta zulüm olur bana. Panik yaparım diye tırsıyorum..
Burnunsa tanpon olacak sarılı olacak bandajla, ve burnunda ödem pıhtı vs bol olacak hocam. Tanponu attiktan sonra bile pıhtı bol bol gelecek sümkürsende cikmayacak hastaneye gitceksin doktor özel cimbizla cekip alacak yeri gelecek. Evet nefes alamayacaksin tanpon falan varken orası öyle açıkcası..