selamlar ben oldum. Aynı sizin gibi eğrilik düzeltme ve burun eti alma işlemi oldu. Hiç ağrım olmadı desem yalan söylemiş olmam. Gülemiyorsunuz yalnız dikiş var çünkü. Tamponu benimkisine silikon koymuşlardı ortalarında delikler var ama çok sağlıklı değil sonuçta hep orada duruyor ve sıvı doluyor çekilmiyor yani özetle biraz eziyetli bir süreç. Yatağa başınızı koymuyorsunuz oturur vaziyette uyumanız gerekiyor çok fazla hareket alanınız olmuyor. Korkacak bir şey yok lakin o süreç biraz zorlu bir süreç. Olurda ameliyat olursanız tampon çıkarma gününe önem verin çünkü tamponlar çıktığı anda çektiğiniz hava o kadar güzel geliyor ki yeniden doğmuş gibi oluyorsunuz merak ettiğiniz bir şey olursa özelden de sorabilirsiniz.