Ben hem estetik hem nefes alma ameliyatini aldim aynı anda, tampon plastik bir aparatti, ameliyattan sonra şişlik oldu bayagi o kadar aman aman bi sancisi falan olmadi
Evet, gerçekten ağrısından korkmuyorum
Korktuğum şey şu, nefes alamamak burnumdan beni aşırı strese sokuyor ve sanırım ameliyat sonrası nefes alamıyoruz 1 hafta falan. O 1 hafta zulüm olur bana. Panik yaparım diye tırsıyorum..