Konu
Macos sequoia kurdunuz mu?
29-09-2024, 19:55:04
#4
picpoket
Valla hayvan akıyor hocam. iPhone mirroring özelliği çok aktif kullanıyorum onun harici bir numarası olduğunu düşünmüyorum. Muhtemelen eski nesilleri az yavaşlatalım 1-2 bişey ekleyelim modeli bence.