Valla hayvan akıyor hocam. iPhone mirroring özelliği çok aktif kullanıyorum onun harici bir numarası olduğunu düşünmüyorum. Muhtemelen eski nesilleri az yavaşlatalım 1-2 bişey ekleyelim modeli bence.