Mac mini cihazıma Sequoia kurdum.
Açıkçası hem çok fazla yenilik yok hem de bazı buglar var.
Açılış hızı biraz yavaşladı. Eskiden biraz daha hızlıydı.
Pano yöneticisi olarak Maccy kullanıyorum. Bazen birden ikon kayboluyor ve orası boş kalıyor. Etkinlik Yöneticisi'nden uygulamayı kapatıp yeniden açmam gerekiyor.
Mac i kapatırken pencereleri kapatmıyorum. Açılışta tekrar yükleniyor hepsi. Ama bazen de Chrome yada Safari fark etmeksizin sekmeler yüklenmiyor. Sonoma kullanırken diğer pencerede açık olan Whatsapp Web açılıyordu ama şimdi yüklenmiyor. Sekmeye geçip yeniden yükle demem gerekiyor.
Saçma sapan bir izin ayarı yapmışlar.
Geçen var mı?
Acaba beklesem mi yoksa yedek alıp Sonoma ya mı dönsem bilemedim.