Merhabalar herkese fikir ve akıl almak için sizlere danışmak istedim, Kısaca şöyle özet geçeyim babam taşınmak için İşBankası üzerinden 100.000 TL kredi çekmek istedi fakat düzenli bir emekli maaşı olmasına rağmen ödemelerini aksatmadan yapmasına rağmen banka onay vermediği gibi genel müdür onayına gönderdi. Anormal olan taraf şurada başlıyor babam yılladır işbankası ile çalışıyor ek olarak son 3 aydır yapıkredi ile çalışıyor iş bankasında 2 ay kredi kartı borcunu geciktirdi asgarisi de maaşından yüksek çıkınca ödeyemedi. (hastane masrafları için kullanmıştı.) Kartı yapılandırdık aylık 2000 TL ödenecek şekilde fakat daha öncesinde eksiksiz şekilde kredi kartına ödemeler yapıldı ek hesabına ödemeler yapıldı hep gününde ödeniyordu ek olarak 2 sene önce de kredi çekmişti o da aksamadan yatırıldı. Yapıkredi tarafında da ek hesap ve kredi kartı var fakat yapıkredi hiç kredi vermiyor fakat oraya da gününde eksiksiz yatırıyor ve hiç aksatmıyor. Mantıken babamın kredi skorunun min 1600 bandında olması gerekirken 2 aylık gecikme yüzünden ve yapılandırma yüzünden 1192'ye kadar düşmüş 14.700 TL emekli maaşı alıyor. Biz hangi yolla nasıl bu krediyi çekebiliriz? Yardımcı olursanız çok makbule geçer.