arkadaşlar dungle ile bağlanan klavye ve mouse bıos'a girmeden bilgisayarı açınca çalışmıyor ikisini de kullanamıyorum ama bıos'a girip bios'tan exit yapınca çalışmaya başlıyor bunun nedenini öğrenebilir miyim nasıl düzelecek