işe girerkenki sözleşmende ne yazıyorsa onu kabul etmiş sayılırsın , sözleşmede bu madde yoksa avukata gerek yok mesaj kayıtlarını al emniyete git emniyette nereye şikayet edeceğini vs söyler yönlendirmeye göre halledersin
Ne alakası var hocam ? Sözleşmeye yasa dışı bir madde eklenemez. Adam velayet vermedi iş sözleşmesini imzaladıysa. İstediği sözleşmeyi yapsın hertürlü haklı kardeşimiz.