Saul4Goodmann adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ilk hafta böyle korku olucak gibi daha tek oda arkadaşıyla tanışabildim iyi birisi gibi duruyor ama yine de çok fazla korku var içimde
İlk haftalar normal hocam, tedbirli olmanda daha iyi zaten. Oda arkadaşını tanı biraz, katındakileri iyi kötü tanı biraz sonrasında zaten güvenirsen bırakırsın güvenemezsen kilitlersin.