3 senedir KYK'dayım masamın üzerinde veya yatağın üzerinde durur, olağanüstü durumlar dışında kilitlemişliğim yoktur. Daha yenisin muhtemelen biraz ölç tart bulunduğun blok tekin mi değil mi ona göre kilitlemeye gerek var mı yok mu karar verirsin.
ilk hafta böyle korku olucak gibi daha tek oda arkadaşıyla tanışabildim iyi birisi gibi duruyor ama yine de çok fazla korku var içimde