Qui non proficit, deficit
3 senedir KYK'dayım masamın üzerinde veya yatağın üzerinde durur, olağanüstü durumlar dışında kilitlemişliğim yoktur. Daha yenisin muhtemelen biraz ölç tart bulunduğun blok tekin mi değil mi ona göre kilitlemeye gerek var mı yok mu karar verirsin.