Merhabalar hocam, bahsettiğiniz durum gerçekten kabul edilemez. İşverenin yaptığı birçok şey yasalara aykırı. Öncelikle, pazar günü zorunlu mesai yasal değil ve haftalık çalışma süresinin 45 saati aşması durumunda senin onayın gerekiyor. Ayrıca, bazı çalışanlara ayrıcalık tanınırken sana böyle davranılması da eşitliğe aykırı. Bence ilk adım olarak tüm bu olayları ve iletişimleri yazılı, sesli, görüntülü ve olabilecek her şekilde kaydet. Sonrasında İş-Kur veya Çalışma Bakanlığı'na bir dilekçeyle durumu anlatabilir, hatta bir iş hukuku avukatına danışabilirsin. Haklı olan sensin ve yasalar senin tarafında (umarım). Umarım yardımcı olabilmişimdir, en yakın zamanda sonuçları bekliyoruz.