Gitme kardeşim hiç sıkıntı yok cikarirlarsa da tazminatı vermek zorunda senlik bir durum yok. Sana en az 1 günlük izin vermek zorunda yasak bu. Hiç canını sıkma kendiniz bilirsiniz de geç. Cikarilsan da aynı şekilde hiçbir şeye imza atma kesinlikle git direk SGK ya durumu anlat zaten tutuşurlar