İşkura gidip danışmanından detaylı bilgi alabilirsin ama sağlam öttürürsün diye tahmin ediyorum. Haftasonu mesai ücreti olarak 1/3 filan vermeleri lazım diye biliyorum vermiyorlarsa onu da danışabilirsin. Bu arada sebepsiz şekilde işine son verilirse de tazminatını alabiliyor olman lazım.