DroidPeak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aslında bildiği bişey var, o da r10 üyelerini 500-1000 TL çarparsam gidip savcılığa vermezler bu yüzden hiç korkmadan hep aynı numara, aynı iban ile takılıyor.
Yok hocam veriyorlar savcılığa, onlarca kişi şikayet etti.