Arkadaşlar eşit ağırlık mezunuyum dilden hazırlanıyorum dershaneye de gidiyorum fakat tense konusunu hep karıştırıyorum

En kolay nasıl çalışabilirim? Hep karıştırıyorum veya unutuyorum